سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربردهای مهم لوله گلخانه

 گلخانه یا Glasshouse نامیده می شود. (خانه شیشه ای نیز نامیده می شود) دارای ساختاری با دیوارها و سقف ها است که عمدتا از مواد شفاف مانند شیشه ساخته شده است و در آن گیاهان به شرایط آب و هوایی خاص و تنظیم شده احتیاج دارند. تعریف علمی گلخانه این است: "گلخانه یک ساختار سرپوشیده است که گیاهان را از شرایط محیطی و طیف وسیعی از بیماری های احتمالی محافظت می کند ، محیطی را برای رشد گیاه مناسب ایجاد می کند و یک راه حل انعطاف پذیر برای کشت پایدار و کارآمد در کل فراهم می کند. سال با تغییر شرایط آب و هوایی در فواصل زمانی مختلف ارائه می شود.

 

یک گلخانه مدرن از سیستم های کنترل شده با محیط زیست (CEA) ، کنترل تولید محیط زیست (CEPPS) و سیستم های فیتوماتیک استفاده می کند.

 

بسیاری از گلخانه های شیشه ای یا خانگی تجاری به تجهیزات پیشرفته برای تولید انواع خاصی از سبزیجات یا گلها مجهز هستند. گلخانه های شیشه ای ساخته شده و مجهز به تجهیزاتی مانند لوله های گلخانه ای ، قوطی های گلخانه ای گالوانیزه ، اتصالات گلخانه ای گالوانیزه ، تجهیزات نصب غربالگری ، گرمایش ، سرمایش ، نور مناسب گیاه مانند UV هستند و می توانند بصورت آنلاین با استفاده از رایانه به صورت آنلاین کنترل کنند تا رشد گیاه را بهینه کنند. شرایط سپس روشهای مختلفی برای ارزیابی درجه شرایط بهینه گلخانه برای رشد گیاه و میزان آلودگی ریز گلخانه ای (به عنوان مثال دمای هوا ، فشار بخار و غیره) برای کاهش خطر تولید قبل از کاشت محصول خاص استفاده می شود.

 

لوله گلخانه ای گالوانیزه گرم PGCO جهت آبکاری در دمای 420 درجه سانتیگراد و استفاده از پوشش روی ، که با مولکول های لوله های فولادی سیاه ترکیب شده است ، مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارد و زنگ نمی زند. عمر مفید لوله گلخانه ای گالوانیزه PGCO با آبکاری گرم بین 25 تا 30 سال است.

 

لوله گالوانیزه سرد نیز بخشی از تجهیزات گلخانه ای است ، با این تفاوت که لوله گالوانیزه سرد فقط 7? از وزن لوله گلخانه ای گالوانیزه سرد 2 میلی متر است و پوشش روی آن با دمای پایین تر آبکاری شده است ، بنابراین البته مقاومت کمتر عمر مفید لوله گالوانیزه سبز سرد PGCO بالاخره 5 سال است

 

لوله گلخانه ای گالوانیزه یکی از پرمصرف ترین انواع لوله ها در صنایع صنعتی گلخانه های صنعتی و کشاورزی است و به دلیل قیمت مناسب ، وزن کم نسبت به لوله بدون درز و همچنین تنوع در ضخامت و وزن های مختلف از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

 

نحوه تولید لوله های گلخانه ای گالوانیزه تولید لوله سیاه از ورق و به صورت جوشکاری مستقیم است که پس از تولید و تمیزکاری برای گالوانیزه به گلخانه روی و پس از مدت زمان مشخص به عنوان لوله گالوانیزه با پوشش در حداقل 70 میکرون آماده است. برای بسته بندی و فروش.

 

لوله های گلخانه ای گالوانیزه در اندازه های 6 تا 6 اینچ تولید می شوند و از درجه 2 تا درجه 10 تولید می شوند.

 

ضخامت لوله گلخانه ای گالوانیزه برای سازه سقف 2 میلی متر ، 2.35 میلی متر و 2.5 میلی متر و برای ستون ها ضخامت 2.8 میلی متر و 3 میلی متر است.

 

لوله های گلخانه ای به انواع لوله های نیمه سنگین سبک و ضخیم تقسیم می شوند.

 

لوله گلخانه ای گالوانیزه در بسته بندی بسته بندی شده و بر اساس وزن هر بسته بسته بندی فروخته می شود.