سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت با پایتون

اگر به دنبال یک زبان متن باز و تفسیری هستید ، پایتون انتخاب خوبی است. این زبان از سال 1991 با هدف ساده سازی برنامه نویسی ایجاد شده و تاکنون مورد تقاضای زیادی بوده است. به طوری که مردم آن را بهترین زبان برنامه نویسی برای خود دانسته اند!

پایتون همه کاره و شی گرا است و می تواند برای طراحی وب سایت ، تجزیه و تحلیل داده ها ، برنامه نویسی دسک تاپ و حتی در یادگیری ماشین و علم داده مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین پایتون فقط یک زبان برای توسعه وب نیست ، بلکه به طور گسترده ای در برنامه های دسک تاپ نیز استفاده می شود. یادگیری این زبان بسیار ساده است و منابع یادگیری زیادی برای آن وجود دارد.

پایتون همچنین کتابخانه های زیادی دارد که به شما امکان می دهد بسیاری از ویژگی ها را با خطوط کد کمتر پیاده سازی کنید. این زبان برای کار با پایگاه داده های بزرگ نیز مناسب است. این زبان در موتور جستجوی گوگل نیز استفاده می شود.

یکی از نکات منفی پایتون اجرای کند کد نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی مانند جاوا است. این کندی دلایل مختلفی دارد که مهمترین آنها مفسر و پویایی ذاتی پایتون است.

اگر در مورد بازار زبان این زبان س askال می کنید ، باید بدانید که این زبان در میان 10 زبان برتر جهان بوده است. در ایران در سالهای اخیر گرایش به این زبان افزایش یافته است ، بنابراین اگر اطلاعات خوبی در این زمینه بدست آورید قطعاً درآمد کسب خواهید کرد.