سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 طرح برای ساخت گلخانه ارزان

بیشتر باغداران تمایل زیادی به ساخت گلخانه در محیط باغشان دارند، در حقیقت هر باقی بدون وجود گلخانه، ناقص است، اگر شما هم از افرادی هستنید که تمایل به ساخت گلخانه در محیط باغتان دارید اما به هر دلیلی قصد صرف هزینه زیاد را ندارید، در ادامه این نوشته با همراه باشید تا با طرح های گلخانه ارزان و کم هزینه آشنا شوید. 

طرح گلخانه حلقه ای

برای ساخت گلخانه های با طرح حلقه ای شما نیازی به ابزارها و وسائل گران قیمت نخواهید داشت و میتوانید با استفاده از چند تکه چوب، لوله های pvc و ورق های پلاستیکی این طرح را اجرا کنید، برای اجرای این طرح، چوب ها را در اندازه های مورد نظر برش بزنید و با اتصال آنها به هم با پیچ و میخ و سعی کنید ستون های گلخانه را ایجاد کنید. سپس با متصل کردن لولهای پی وی سی به آنها سعی کنید طرح اسکلت گلخانه را به شکل حلقه در بیاورید. و در نهایت قاب ساخته شده را با استفاده از پلاستیک یا نایلون گلخانه بپوشانید. این گلخانه حتی اگر در بدترین شرایط آب و هوایی هم قرار داشته باز هم حدود 3 سال عمر خواهد کرد.

گلخانه هرمی شکل

گلخانه های هرمی شکل یکی از آسان ترین انواع گلخانه ها هستند که خوتان به سادگی میتوانید آنها را بسیازید. شکل ظاهری این گلخانه ها به شکل هرم یا همان V معکوس خواهد بود. با استفاده از چوب اسکلت اصلی گلخانه را به شکل هرم درست کنید، سپس روی آن را به وسیله پلاستیک شفاف بپوشانید. در صورت نیاز میتوانید با استفاده از چوب یک چهارچوب درب هم برای آن بسازید تا در مواقع لزوم بتوانید درب را به سادگی باز و بسته کرده و گیاهان را در آن قرار دهید.

برای دریافت قیمت لوله گلخانه و لوله گالوانیزه با روی پوشان تماس بگیرید.