سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تکنیک های پتینه کاری

تکنیک نقاشی

روش دیگری که برای پیری دیوار استفاده می شود ، رنگ آمیزی سطح کار است. برای این کار ، یک سطح رنگ شده سالم در نظر بگیرید و سپس از یک اسپاتول تیز برای جدا کردن رنگ ها استفاده کنید. هرچه اسپاتول را بیشتر فشار دهید ، کیفیت این تکنیک بالاتر است و سطح کار قدیمی تر است. این کار برای دیواره های قدیمی تر که قبلاً نقاشی ساختمان شده اند و چند سال قدمت دارند بهتر عمل می کند.

 

همچنین می توانید این روش را روی یک دیوار تازه نقاشی شده بکار ببرید ، فقط باید تغییرات مورد نظر خود را همزمان بر روی سطح کار و قبل از خشک شدن رنگ روی دیوار انجام دهید. برای نقاشی روی دیوار تازه نقاشی شده ، وقتی دیوار خیس است می توانید هر پارچه ای از دیوار مورد نظر خود را با پارچه ای مرطوب پاک کنید. به جای استفاده از پارچه ، می توانید از برس یا حتی جارو استفاده کنید تا طرح های مورد نظر خود را روی سطح کار عملی کنید.

 

تکنیک اسفنج پاتینا

برای این کار ابتدا باید نقاشی را از سطح زیر کار شروع کنید. شما در انتخاب رنگ کاملاً آزاد هستید ، و توصیه می شود رنگی را انتخاب کنید که متناسب با پس زمینه باشد ، زیرا این کنتراست باعث جذابیت بیشتر کار می شود. صبر کنید تا رنگ دیوار خشک شود ، سپس یک خر خر را بگیرید و آن را رنگ کنید و سپس روی دیوار ضربه بزنید و طرح مورد علاقه خود را بکار بگیرید ، می توانید از یک تکه کاغذ استفاده کنید تا رنگ اضافی اسفنج را بدست آورید.