سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه برآورد هزینه ساخت استخر

هزینه ساخت استخر باغ

یکی از زیباترین و جذاب ترین قسمت های باغ داشتن استخر زیبایی است که در آن می توانید در کنار خانواده و دوستان خود در شنا لذت ببرید.اما هزینه ساخت استخر در باغ بسیار اهنیت دارد.  در طول سال ها ، شما فقط یک بار احداث استخر را تجربه خواهید کرد ، در حالی که سرگرمی و سرگرمی های بی شماری را به زندگی خود اضافه می کنید. علاوه بر قطعات ساختاری و محوطه سازی ، باید به یک عامل دیگر ، هزینه ساخت استخر ارزان قیمت نیز توجه کنید. هنگام طراحی و اجرا ، اگر مواد مناسب پروژه باشد و تجهیزات مورد استفاده به طور صحیح و دقیق انتخاب شود ، قطعاً مقرون به صرفه خواهد بود.

کارشناسان باتجربه به خوبی از زمان اجرا ، زمان نصب و مراحل کار آگاه هستند ، که باعث می شود در هر مرحله از پروژه بی اهمیت باشد. بسته به ابعاد ، فضا و نوع استخر ، هزینه آن نیز متفاوت است. زمان کار و تلاش در استخر 5x3 کمتر از ابعاد 5x10 است و هزینه آن قطعاً کمتر خواهد بود. استخر داخلی یا خارجی و محیط آن نیز در هزینه ساخت استخر تأثیرگذار است. با تماس با مشاوران مخزن می توانید از کلیه جزئیات هزینه ساخت استخر باغ به خوبی آگاه شوید و بنا به خواسته خود با هزینه مناسب تری آن را بسازید.

هزینه ساخت استخر بتونی

کف و دیواره استخرها بیشتر با بتن ریزی روی میلگرد انجام می شود که از مقاومت بیشتری برخوردار است. در این روش باید هزینه های: آرماتور بندی و هزینه آرماتوربندی ، قالب سازی و بتن ریزی استخر را پرداخت کنید.

روش دیگری نیز وجود دارد که هزینه آن کمتر از روش فوق است. به جای استفاده از تقویت کننده و پرداخت هزینه های اجرای آن و قالب ، می توانید دیوارها و کف را از بلوک های سیمانی بسازید و داخل آن را با ملات پر کنید. که هزینه کمتری نسبت به روش بالا دارد ، برای ساخت آن باید کاملاً اصولی باشد و با دقت بالا کار کند. به یاد داشته باشید که اگر سازه مقاوم نباشد و با دقت بیشتری ساخته نشود ، هزینه عایق کاری را افزایش می دهد.