سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تا به حال خرید اینترنتی گوسفند به گوشتان خورده بود؟

خرید گوسفند زنده به صورت اینترنتی به این صورت است که شما با تماس با شماره تماس های از سایت معتبری مثل iransheeplive.com اقدام به سفارش گوسفند میکنید و سپس آن را در درب منزلتان به همراه قصاب و به همراه باسکول تحویل میگیرید.

در این مقاله می خواهیم در مورد موارد مهمی که هنگام خرید یک گوسفند زنده باید مورد توجه قرار دهید صحبت کنیم. گوسفند زنده به دلایل مختلفی از قبیل پرواربندی ، سرمایه گذاری دام ، مصرف روزانه ، نذری(زیارت و غیره) ، عروسی ، ایثار ، فداکاری ، نذورات و غیره خریداری می شود.

بنابراین ، هرچه قصد شما برای خرید گوسفند زنده است ، باید نکات مهم را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای  خرید گوسفند زنده اینترنتی در تهران میتوانید به وبسیایت iransheeplive.com مراجعه نمایید.

بهداشت دام

یکی از مهمترین مواردی که هنگام خرید گوسفند زنده باید مورد توجه قرار گیرد ، بهداشت حیوانات است. گوشت یکی از مهمترین غذاهای مصرفی انسان است. سرشار از پروتئین و مواد معدنی است که در غذاهای گیاهی یافت نمی شود. اکنون این ماده غذایی ارزشمند تنها در صورتی مفید است که از سلامتی خوبی برخوردار باشد. برخی از بیماری های حیوانی مانند تب مالت و موارد مشابه آن می تواند به انسان منتقل شود ، بنابراین مصرف چنین گوسفندان ذبح شده می تواند برای انسان بسیار مضر باشد و سلامتی آنها را به خطر بیندازد.

از طرف دیگر ، حتی اگر قصد کشتن گوسفندان را نداشته باشید و فقط قصد پرورش یا جابجایی به تجارت دامداری را دارید ، هنوز هم خرید گوسفند سالم بسیار مهم است ، زیرا یک گوسفند بیمار ممکن است سلامت کلی گله را به خطر اندازد.

دو روش برای اطمینان از سلامت حیوانات وجود دارد: ظاهر ، خصوصیات فیزیولوژیکی

با در نظر گرفتن ویژگی های زیر می توانید سلامت حیوانات را بسیار تضمین کنید. توجه داشته باشید که اطمینان از سلامتی فیزیولوژیکی به یک متخصص مانند دامپزشک نیاز دارد.

علائم بیرونی که باید در نظر بگیرند عبارتند از: میزان تحرک در گوسفند زنده ، اشتها در گوسفند ، پشم و موی حیوانات که باید طبیعی باشد و راحت قابل کندن نباشد ، ظاهر چشم بدون تورم و عفونت ، گوش و بینی ، ادرار و مدفوع گوسفند هستند.

در مقاله ، هر یک از موارد فوق را در رابطه با سلامتی گوسفندان زنده توضیح می دهیم.

وزن زنده گوسفند

نکته بعدی که باید در نظر بگیرید خرید یک گوسفند است که وزن واقعی خود را دارد. متأسفانه در برخی مراکز غیرقابل اعتماد ، گوسفندان با آب نمک تغذیه می کنند و از طریق راه هایی مانند تغذیه آب نمک به گوسفندان آب بیشتری می خورند. به این ترتیب وزن کاذب آن افزایش می یابد.

زمان خوبی برای پرواربندی است

پرواربندی فرآیند بدست آوردن وزن گوسفندان یا بره های جوان به مدت محدود است. پرورش زنده گوسفند یکی از راه های کسب درآمد ایمن و سودآور است. یکی از مشاغل کم خطر و پرسود مدتهاست که گوسفند و دامپروری است.

اگر قصد تهیه گوسفند زنده به منظور پرواربندی را دارید ، توجه به زمان خرید نکته مهمی است که باید در نظر بگیرید. طبق تحقیقات انجام شده ، تحقیقات اولیه پاییز بهترین زمان برای خرید دام و شروع به پرواربندی است.

نژاد مناسب را انتخاب کنید

توجه به نژاد گوسفند زمانی مورد توجه قرار می گیرد که قصد پرورش آن را دارید. بنابراین اگر می خواهید سریع گوسفند را ذبح کنید ، لازم نیست به نژاد آن توجه کنید.

از آنجا که هر نژاد گوسفند زنده دارای خصوصیات فیزیولوژیکی خاصی از جمله شیردهی ، پشم ، مو ، گوشت ، توانایی راه رفتن طولانی ، توانایی زندگی در محیط های طبیعی ضعیف است ، باید با اهداف و شرایط محیطی خود سازگار شود. گوسفندهای مناسب تهیه کنید.

همچنین ، انتخاب بهترین نژادها با درصد دوقلوزایی بالا ، سود شما را بیشتر خواهد برد.

زمان خوبی برای خرید گوسفند

بسته به هدف شما برای خرید گوسفند زنده ، زمان خرید گوسفند چیز دیگری است که باید در نظر بگیرید. اگر قصد دارید فقط یک گوسفند زنده را برای ذبح کردن بخرید ، زمان مهم برای شما مهم نیست.

اما اگر قصد خرید دام برای پرورش دارید ، باید مراقب فصل خرید گوسفند یا گوسفند باشید. فصل پرورش گوسفندان ماده در اوایل بهار و اواخر زمستان است. بنابراین اگر در این زمان خرید کنید ، شانس بالایی در پرورش گوسفند دارید.

همچنین اگر می خواهید در تابستان بره خریداری کنید ، می توانید بره ها را با قیمت کمتری خریداری کنید.

خرید از مراکز معتبر

خرید از مراکز معتبر به شما کمک می کند تا از بروز هرگونه مشکلی جلوگیری کنید. ابتدا در این مراکز ، گوسفندان باید توسط دامپزشک معاینه شوند و برای بیماری درمان شوند.

مسئله دوم این است که این مراکز هرگز عملی را انجام نمی دهند که به اعتبار آنها آسیب برساند. به این ترتیب آنها توانسته اند اعتبار و شناخت کسب کنند ، بنابراین می توانید با مراجعه به آنها ، خریدی مطمئن و مطمئن انجام دهید.

امید است با داشتن اطلاعات بالای موجود در این زمینه ، شما قادر به تولید گوسفند با کیفیت و اقتصادی باشید.

برای خرید گوسفند زنده اینترنتی در تهران میتوانید به وبسیایت iransheeplive.com مراجعه نمایید